Minigiminannesi5 Bugün sezeryanımın 13.günü adet sancısı gibi ağrım var kızlar normalmi çok fazla ağrıyor
Kubukargl Minigiminannesi5 sanırım normal o sürede benimde sağ tarafım kasık bölgem ağrımıştı 4,5 gün belki gaz sıkışması yaşıyo olabilirsin doktorunla irtibat kurdun mu