YsmnNuh geldi benim basima ikinci trimestira yeni girdigim zaman dolgum kirildi benimde aksam nobetci doktor bulup gitmistim parcayi almisti temizledi orayi kapatip bana kendi dis hekimime gitmemi soylemisti. Sende bi kendi dis hekimine git ne yapabilicegine baksin en azindan uzerini kapatir idare eder doguma kadar. Doğumdan sonra yaptirirsin