Ozge818 Aslhnam var canım bnde ılk 29 degerle ogrenmıstım 2 gunde bır kan verıp 2 katına cıkısına bak doktorun soyler
Sedaelt Aslhnam Hamilesin canım daha 1 haftalık falan olması lazım bende yeni öğrendim ilk öğrendiğimde 19.30 falandı öyle söylemişlerdi sağlıkla gelsin inşallah 😍🤭
Zeynepozcan Sedaelt betaya göre hafta hesaplanmaz nasıl bilebiliyorsunuz 1 haftalık olduğumu? Son adet tarihinin ilk gününden hesaplayarak ancak haftası çıkar
Sedaelt Zeynepozcan Ben hesaplamadım benimde ilk gebeliğim ve çok bir bilgim yok ben tıp merkezinde bana söylenen şeyi yazdım sadece. Test sonucumu almaya gittiğimde değeriniz daha çok düşük gebelik var ama daha çok yeni 1 haftalık falan anca demişlerdi. Kaldı ki bende bir takım sorunlar yaşıyorum kesem gözükmedi renkli ultrasona girdim orada göründü bu sefer de bebek görünmedi yani bir çok olasılık var herşeyin hayırlısı Rabbim herkesin gönlüne göre versin
Happypregnant0404 Kesin hamilesin diyemem, bende 24 çıkmıştı sonrasında kimyasal gebelik yaşadım regl öncesi de bu değer bu kadar yükselebilirmiş
Happypregnant0404 Hamilesin diyenler ne kadar Kesin konuşuyorsunuz doktor musunuz siz? Eğer değilse boş yere ümitlenebilir biraz daha soft yorumlar yapın. En doğrusu iki günde bir kan verirsen hamileliğin o zaman netleşir artış olması lazım.
Tbsra95 Happypregnant0404 kimyasalsa olsa bir gebelik gecirmis kız anlayan var mı diyo kimyasal olup olmadığını doktor da bilemez ama insanlara direk kimyasal bencede diyemeyiz stres yaptırmayız zaten 2 gün sonra ki değerine bakar doktor açıklamasını yapar ama suan gebe mi gebe siz de öyle kimyasal gebelik yasamıssınız ama gebe diye geçtiniz bir sürede olsa
Aslhnam Canlarım doktorumla konuştum oda iki gün sonra kan ver dedi ama tebrik etmiş doktorumda hamilesin dedi ve bu kadar yüksek değer de ikiz olma ihtimali dedi
minikmucizeemaak Aslhnam Şuanki değer hamilelik eğer 2 gün sonra 2 kat veya %60 artış olursa sağlıklı gebeliktir canım. Bende 23.3 ile öğrenmiştim 2 gün sonra düştü kimyasal yaşadım. Ama ikiz olabilir yüksek bir değer demesi mantıksız geldi bu öyle yüksek bir değer değil ikiz için tabi Rabbim bilir ama ikiz gebelik bu betayla alakası yok
gulsahklkn Aslhnam Bende senin gibi reglime 3 gün kala öğrenmiştim betam 15 ti ☺️ 4 gün sonra tekrar kan verdiğimde 168 olmuştu doktorum tekrar kan verdirtmedi öğrendiğim gün zaten 4 haftalıkmış senin değerinin yanında da kaç haftayla uyumlu olduğu yazıyo ya kuzum seninde 4 haftalık olabilir dikkat et kendine koru bu dönemlerde ☺️
Aslhnam Tbsra95 hay ağzına sağlık senin kurban olayım sana ben canım benim keşke herkes senin gibi düşünceli olsa böyle yazdıkları zaman düşünmüyorlar mı acaba üzülür diye ☹️☹️