Bahar03_ canim benimde boş gebelikti 7 haftalikti 7mm kese vardı ben kürtaj oldum 9 aralıkta sadece ertesi günü pembe lekelenmem oldu bidaha kanamam bileyim olmadı
1hafta sonra kontrole gittim benim hiç kanamam gelmedi diye çok normal kişiden kişiye değişir dedi32 yaşında olduğum içi korunmana gerek yok dedi korunmadik adet olmadan hamile kaldim şiddetli bel.agrisiyla anladim🤲☺️