Mehtapkz benimde idrarımda ufak bir enfeksiyon çıktı serum taktırdı hatta bunun için. Tansiyon sorunum çok şükür yok. Ciğer gelişimini de doppler yaptı orda söyledi. Ciğer gelişimi güzel durumda dedi. Yani Şuan doğursan sorun çıkabilecek bir durum yok dedi.
Aynıyız bu arada seninle 34+2, 2850
Bende sağlıklı olmasını çok istediğimden biraz daha kalması için dua ediyorum. Benim de sezaryen olacak. Zaten daha dönmemiş bizimki sancılarım beni korkutuyor Şuan bile yazarken sanki çıkacak gibi, içimde dönüp duruyor zaten şaşkın tombul 😂