sinifcianne Hiç doğmayacak sandım artık gelmeyecek diye umudumu kesmiştim ama oğlum bu sabah 4 de sancılarla uyandırdı beni 5 ten sonra 5 dk da bir gelmeye başlayınca acile gittik. Acılmam 3 cmmiş ama bebek yuksrda baya dedş doktor sancılarım 3 dk ya indi nst de 120 lerdeydı. Ama bebeğimin kafası iri oldugu için birde kilolu oldugu için sezaryen düşünmeye başlamıştık zaten. Sabah 8 bucukta doktorum geldi muayene etti o da aynısını dedi bebek yuksrda istersen bekleriz dedi ama sancılsrım o kadar coktu ki bide iri ve yuksrda olunca cesaret edemedim 10 dk içinde sezaryene alındım🤭 korku endişe hepsi vardı çok şükür sabah 9.30 da oğlumu kucagıma aldım hala inanamıyorum 😍 allah herkese kolay doğum nasip etsin gercekten agrısı acısı zor ama dayanılıyor. Oğlum 53 cm 3775 gram doğdu 🤗 Sezaryenden dolayı agrılarım var iğne oluyorum ama hissedılıyor yine kaç gğne geçer bilmıyorum 🙄 darısı bekleyenlere kızlar 😍😍
Ozlemsvr sinifcianne maşallah annesi. Allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın. 😊 Darısı bizlere inşallah 😍