Kizlar 40 hafta olduk kızım hala gelmek bilmiyor.kilosu 4200 hep önde gidiyordu zaten.deprem bölgesinde olduğum için doktorum sezeryan yapalım catinda biraz dar diyor ama hala hastane ayarlanmadi özel takipliydim hastane sıkıntı ilçedeki hastaneden haber bekliyor.normal denemek istiyordum ama korkuttu beni kilosu benim gibi olanlar sizde durumlar nasıl