Kizlar selam, bende yillardir kronik urtiker var 28 haftalik gebeyim son 4 aydır kasinmiyorum ilacsiz gecirebiliyorum cok sukur. İlk 3 ay cok zorlanmistim 4 aydir rahattim anlamsiz bi sekilde kasinmiyordum herhalde bebek iyilestiriyordu. Ama dun geceden beri kasintidan uyuyamaz hale geldim. Yedigim ictigimden midir bilemiyorum aynilarini aylardir yiyorum neden simdi yeni yeni kasiniyorum yasayan var mi