Yarın 38+0im normalde 38+2de olacaktım ama doktorumla konuştum çok ağırlaştırılmış,karnım kasilmaya başladı birkaç gündür. Yarın öğleden sonra alalım istersen dedi. Tam 38+0 oluyorum. Sizce 2 günden bir şey olur mu,ilk oğlum normal bekledik olmadı 39+5te sezeryan oldu şimdi 38 bana erken geliyor sanki :( biraz tedirginim. Gelişimi her şeyi yolunda ama çok şükür