Nazli-61 Ozgemoms yorumunuza tesadüfen denk geldim de. Sayfaya baktım nevresim takımları çok hoşmuş acaba aldınız mı nasıl kalitesi nevresim takımının falan veya sizin aldığınız takım nasıl yıkanınca falan nasıl oldu
Ozgemoms @“Nazli-61” kalitesi çok iyi kumaşı pamuklu baskısı zaten böyle dijital baskı gibi değil sanki kumaşı öyle üretmişler gibi yıkadık ütüledik hiç birsey olmadı
tagrmn23 Gumus25 astralbaby den alışveriş yapacaksınız erken davranın derim teslim süresi 20 iş gününü buluyor
Gumus25 tagrmn23 teşekkür ederim 😊 daha 17 haftalığız o yüzden çok acele etmiyorum ama dediğinizi dikkate alicam 👍
Htcee_ylmzzz06 DnzTnr Ankarada yaşıyorum Suluhan var herşeyi bulabiliyoruz orda bende malzemelerimi hep ordan aldim.