Kızlar 1 haftadır yüzüm hariç vücudumun her yerinde kaşıntıdan dolayı uyuyamıyorum. Böyle bi kaşıntı yok bitmek bilmiyor resmen her yerim çizik yara bere. Tahlillerim temiz olduğu için cildiyeye gittim pupp dan daha hafif gebeliğe bağlı alerji dedi advantan m verdi 3 kutu geçmezse gel kortizon tedavisine başlayalım dedi. Eczaneden kremi alırken eczacı 3 kutu yazılmış ancak gebelikte 3 günden fazla önerilmez kortizon içeriği dedi. Bağımlılık yapabilir dedi. 4 gün olacak nerdeyse kaşıntılarım uzun süreli kesilmedi 1-2 saat sonra yeniliyor. Kullanmadığım yağ losyon krem kalmadı tabi bunlar kimyasalsız temiz içerikli.. tecrübe eden bilgisi olan var mı? ne yapabilirim?