Ebrunn_trn bende 7 yıldır haşimato troidi hastasıyım ve değerlerim düşüp veya çıkarsa acayip sinir gerginlik hiçbirseyden memnun olmama gibi belirtilerim cıkıyor. Agzımda kuruluk bogazımda sürekli bi sıkıntı. Kendimle kavga ediyorum resmen. Her ay kan veriyorum ilacımın dozu ayarlanıyor. Takip ettir sende canım