Kızlar 6 Şubat gecesi depremden önce eşimle ilişkiye girmiştik ama her hangi bir yöntemle korunmadık sadece eşim kendini geri çekti sonra uyuduk ve deprem oldu evimiz yıkıldı enkazın altında kaldık ben yeni doğum yapmıştım doğum yapalı 53 gün olmuştu ve 40 kanamam bitmis üstüne birde adet görmüştüm ama depremden sonraki gün 7 şubata kanamam başladı uzun sürdü parçalı geliyordu kanamam ve sonra kanamam da kesildi takvime göre coktan adet görmem gerekiyordu acaba kanamam olduğu için mi yoksa gebelik olduğu için mi adet görmedim