Bana 8 dakikada bir düzenli gelirse gel demişti doktorum 7 dakikaya düştüğümde çıktık hastaneye gittiğimde 5 dakikada birdi şuan gitme imkanınız olsa keşke en azından bi kontrol ederlerdi ama panik olmayın çok sık gelse bile hemen doğum olmuyor kendinizi korkutmayın benimde ilk bebeğim olduğu için doğum başlasa hisseder miyim hemen olur mu yetişir miyiz diye çok panikliyordum ama sanılandan uzun sürüyor stres yapmayın kendinize kontrol edin sürekli süreyi