rabiaaaylcn Kızlar 22+0 hamileyim normal hesaplamaya göre 5. Ayın içindeyiz ama internette 22 haftaya 6 ay diyor kafam karıştı iyice biz şimdi kaç aylık oluyoruz bu nasıl hesaplanıyor 😂
nevzatbaskomser rabiaaaylcn Ay hesabına gerek duyulmuyor ki, haftalık olarak doğum hesaplıyoruz 35te 36da 40da doğurdum diye. 8 aylık doğurdum 8,5 aylık doğurdum demeyiz heralde. Kafaya çok takmamak lazım
Mommy61 22×7 =154 154÷30 =5,13.. Yani 5. Ayınız bitmiş 6. Ayınızın içindesiniz 6dan gün alıyorsunuz gibi düşünün