Kızlar iyi gecelerrr
Ben bir akc gün önce doktora gittim gebelik testinde çift çizgi görmüştüm kan değerim de 886 çıktı tabi daha göremedi bişi ama bana direk bulantı ilacı progestan ve coraspin yazdı. Hadi herşey neyse ama kan sulandırıcı neden yazdı ki. Anlam veremedim. Kan pıhtılaşma yüzünden bı kaybım falan da yok gereksiz kullanmak sıkıntı yaratır mı acaba