Fh2512 ben nişanın gelmesinden üç gün sonra Doğum yaptım. Hastaneye gittim geldim tabi, açılma ve sık sancı yok diye yolladılar en son sancı 10 dk da bire gelince gittim ama yine 11 buçuk saat sonra Doğum yaptım.. arada gidin herkesin bir olmuyor belki sizin sancı az olur ama açılmanız hızlı gelişir, yani bunu bilemeyiz 🌸canım sağlıcakla alın yavrunuzu kucağınıza bizler içinde dua da bulunun inşaALLAH 🤲🏻🥰