Nişanım geldikten 9 gün sonra doğurdum ama doktorumun haberi vardı ve sancılarım düzensizdi net olarak saat tutun düzenli mi geliyor takip edin ona göre gidin birde kanamanız yoğun olduysa gidin ama lekelenme gibiyse genelde doktor geri gönderiyor düzenli sancı gelene kadar suyunuz gelirse gelin kanama yoğun olursa gelin diyolar yinede haberdar etmekte fayda var nst bağlar belki kontrol için haftanızda iyi çünkü Allah sağlıklı kolay doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻