EbrKzlky valla ye ekşiyi doğur Ayşeyi yanlış hahahah ne ekşi ne tatlı hiçbiri ağırlıklı olmadı bende doğru düzgün aşermedim bile bir elin parmağını geçmedi mide bulantısı yaşadığım günler. Doğru düzgün belirti yaşamadım şuanda da pek yaşamıyorum ara ara kasık ve baş ağrıları oluyor o kadar. Pazartesi öğrendim kızçem olacakmış 💕 bence bünyeye göre değişiyor cinsiyete göre olsa herkesin belirtileri aynı olması gerekirdi