Neden babanın anne ve babasının ismi konuyor bebeklere genelde ben anlam veremiyorum. Kadının annesi babası yok mu ? Eğer konulacaksa asla tek tarafın isminin konulmasına izin vermezdim. O dedeyse benim babam da dede ?
Bence her bebek kendi ismiyle yaşasın . Ben oğluma koymadım , kızıma da koymayacağız ☺️
İsteyerek koyanlara saygı duyuyorum. Ama eşim istiyor kayınbabam istiyor vs gibi şeylerde üzülüyorum şahsen. Hamilelik özel bir süreç zaten bıraksınlar isme anne baba ortak karar versin