Tiiffany Zbyde34 Ben hiç böyle süslü püslü almıyorm. Sanki cocuk giyince daralıp bunalacak gibime geliyor. 😂 İşlemesiz dümdüz sade renk ve kıyafetler tercihim hep
nursmeric Zbyde34 fotoğraf çekimi için çok güzel ama doğumdan hemen sonra hemşireye vermek için biraz fazla geldi bana. Rahat yenidoğan takımı gibi durmuyor görselde
DnzTnr Zbyde34 bence bunlar fotoğraf çekimi için daha güzel olur ama giydirmek istersende giydir nolcak 😂
marulbebek Zbyde34 instagramda gormustum bu sayfayi 😍 bence cok zarif ve guzel takimlar. Sen nasil istiyorsan oyle giydir kimisi abartili ister kimi sade sana kalmis
anneolmakzoramagulusuyeter_ Bence çok güzel çekim yaparsan ordada kullanırsın senin çocuğun istediğin kadar abartabilirsin