AylinMelis Kızlar benim sol kaburgam da sürekli bir baskı hissediyorum benimle aynı durumda olan varmi acaba an itibariyle 18+3 haftalık hamileyim özellikle yemeklerden sonra oluyorr
ArvenMom AylinMelis sürekli yaşıyorum sadece kaburgada değil omurga ağrısı da çok çekiyorum eşim masaj yapıyo ama artık ağlatıyo ..
defneemom AylinMelis ben kaburga agrisi cok yasiyorum kafasini bastiriyor iki uc gundur nefes alamiyorum artik
Derya0-7 AylinMelis 24- 28 hafta arasında yaşamıştım. Allah’a şükür geçti. 31 deyim şimdi. Umarım bir daha olmaz ve umarım sizinde bir an önce geçer 🙏
DnzTnr AylinMelis sırtımı yaslamadan oturursam sağ kaburgamla omurgama bıçaklar saplanıyor sanki sırtımı yaslayıp dinlenince geçiyor çok şükür
AylinMelis defneemom evet bende acıkıyorum yemek yiyorum ağrım başlıyor otururken batıyor resmen çok kötü bir durum rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
AylinMelis Derya0-7 umarım çok teşekkür ederim rabbim hepimize evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
defneemom AylinMelis bende hic oturamiyorum uzaninca da gobegim agriyo otururken hem kaburgalarim batiyo agriyo hemde gobegim patliycak gibi, bitttim artik valla🥲
AylinMelis DnzTnr benimde ancak yatınca geçiyor ama genellikle sağ tarafima yatıyorum sola yatınca daha çok acı oluyor kaburgamda
Hilalbeby DnzTnr valla benimde sag tarafım agriyo boslugum mu bobregim mi doktor gaz sancısı yada büyüdüğü için olur dedi gerçekten kötü ya sancı yapiyo resmen
anneolmakzoramagulusuyeter_ AylinMelis benim az önce sol tarafımda oldu eşim masaj yapınca geçti ama çok ağrıdı
queenmerve Haftadayım benimde sol kaburgamda oluyor çok canım yanıyor iki haftadır oldu. Umarım geçen bir şeydir. Uzanınca geçer gibi oluyor ama tekrarlıyor devamlı. Bebeğin kafası dayanıyor diyorlar ama bilgisi olan var mı bu konuda?? Muayeneye gidince doktoruma söyleyeceğim.
AylinMelis queenmerve yani bende 18+3 haftaligim ama 5 kilo falan almışım ondan mıdır acaba diyorum ama herkeste var benim ilk gebeligim o yüzden henüz bebeğimi hissetmedim kafası mı var bilmiyorum ama elimi koyunca sertlik geliyor bende doktoruma sorucam 3 hafta sonra inşallah
queenmerve AylinMelis kiloyla alakalı olduğunu düşünmüyorum bende 5 kilo aldım benim de ilk hamileliğim. Yalancı sancı denen kasılmalar da olabiliyormuş herhalde ama daha çok bebeğin kafası diyorlar bilemiyorum. Ben önümüzdeki hafta içi çıkacağım doktora
CaglaArtul AylinMelis bende 24+5 im sadece Sol kaburgam yemekten önce yada sonra farketmezsizin sürekli batıyor anca oturusumu pozisyonumu değiştirince geçiyor 😒 başa gelen çekilirr
Hilalbeby AylinMelis inanılmaz bir şekilde boslugum mu desem bobregim mi ağrım oluyo ben 21 haftadayim bir süredir var gerçekten zor doktor gaz sancısı yada büyüdüğü için olur diyo ağrı kesici alıyorum valla