Hllty Haftanız erken değil merak etmeyin, bende 37 haftalıkken doğum yaptım bir problem olmadı. Standart oda bile olsa bence gayet ideal. Vallahi ben nasıl girdim nasıl çıktım hatırlamıyorum, çok çok rahattı hiç birşey hissetmedim. Benim de kesim çok küçük ve ayriyetten doktorum dikişlerimi atarken karın kaslarımı daha sıkıca diktiği için hiç karnımda kalmamıştım. Genel olarak spinalden çok memnun kaldım