Hilal2901 Kızlarr neler yaptınız. Son üç aylık döneme hazır mısınız. Alışverişler tamam mı heycanlar ne durumda 🫶😂
Meltems53 Hilal2901 herşey hazır dört gözle bekliyoruz oğluşu 👼🏻 mayısın ortaları gibi gözüküyor doğum
beyzacmvrc Hilal2901 daha alisverisimiz bitmedi 24+6 olduk 😊 nasipse Haziran de doğum ☺️ heyecanlı ve sabırsızm😍
onehappymoom Hilal2901 bütün hazırlık bitti ama hala eksik var gibi yada benim gözüme öyle geliyor bugün bir kısım ütü yaptım yarın biter tamamen ayyy çok heyecanlı 🥰
ArvenMom Hilal2901 haziran başı gözüküyo ama sezeryan olucağı için mayıs sonu eşyalara başlandı sadece
Tiiffany ArvenMom bizimde öyle. Uygulama 12 haziran diyor ama sezeryan olacagı için mayis sonu olur sanırım. Diger oglumda mesela uygulamada 24 Haziran diyordu doktor 15 Haziran da doguma aldi. Tahminen sizce ne zaman olur su an 25 haftalgım
Ipek_2017 23haftalık olduk bugün 💓 salı günü detaylımız var aklım onda , kaba şeylerini aldık küvet seti , mama sandalyesi., Otomatik anakucağı gibi
PSerenity Hilal2901 yavaştan başladık almaya ama sanırım hızlanmamız lazım zaman da geçmiyo gerçi her geçen gün heyecanım artıyo sabrım tükeniyo 🥰
Fuhen Tiiffany uygulama banada 12 Haziran diyor benimkide sezeryan olacak doktor neye göre gün veriyor sezeryana Mayıs sonu olursa eşim ve oğlumla aynı gün doğacak 😂😂
Birglbiray Mayıs sonu Haziran başı görünüyor 😂 bu ara hiç iyi değilim halsizlik ve yorgunluk vurdu iyice inşallah bi an önce kendime gelirim. Daha doğru düzgün bir şey almadım valla ikinci çocuk olunca ilkte ki gibi her şeyde göz kalmıyor yavaş yavaş başlarım bir şeyler almaya artık 27. Haftama gireceğim inşallah ❤️
1aysenurrr Hilal2901 16 Haziran gösteriyor tahmini tarihh🙈Sadece odası kaldı ve yetişmeyecek diye korkuyorum şimdiden ağırlaştım çünküü ayakta fazla yorulmaya gelmiyor hiç sizde de öyle mi ayy😌
beyzacmvrc 1aysenurrr benmde böyle gösteriyor detaylida verdikleri kağıtta böyle yazıyordu tahmini doğum ☺️ 24+6 mi oldunuz
Betulakarr Hilal2901 bizim de 28 Mayıs 4 Haziran gözüküyor valla bebek odasına kadar herşey hazır 🤭 benden ziyade annemler delirmis gibi alışveriş yapıyorlar 😂 sağ salim gelsin canım kızım gerisi boş herşey alınır. Çok heyecanlıyım valla düşündükçe kalbim gogusume sığmıyor 😱 dogum sekli olarak ne düşünüyorsunuz
1aysenurrr beyzacmvrc Yaa maşallahh bizim tam vaktinde gidiyor aslında ama kızlar erken doğuyor diyorlar ya haziran ortasını beklemez gibi bence🐣☺️
1aysenurrr beyzacmvrc Ayy başka postta gördüm bugün senin de doğum gününmüş iyi ki doğduuun😌Benim de doğum günümm bugün tam haftalar da aynı falan çok duygusal🙈
beyzacmvrc 1aysenurrr teşekkür ederimm sizde iyiki doğmuşsunuz evlatlarımızla nice güzel sağlıklı hayırlı senelere insaallaahh😍♥️♥️