Ben önceden regenesis kullaniyodum sonra decavit yazmıştı. Bugün de vitaminim bitti demiştim eksik ilaçları söylemiştim doktoruma decavit yazmış bide balik yağı yazicam demişti ayrı reçete vermiş onda da regenesisi işaretlemiş kafam karıştı şimdi ikisi de Multi vitamin değil mi bunların? Baktım içerik nerdeyse ayni. Bir iki vitamin farklı sadece. Regenesis de omega3 var decavitte yok mesela
Napsam bilemedim yanlış mı yazdı acaba anlamadım ben yeni fark ettm daha almadım ilaçları