Kizlar en son 28 29. Haftamda Kontrolle gittim ve suan 32+2 oldum… eşimin maaşı yatmadigi için muayne olmaayaa gidemedim ve ilk kez bu ay cok fazla sîkıştık, adami da uzmek istemiyorum. 2 gundur dusunmektwn kafayi yiyecek zaten…. Her neyse doktorum da bu hafta izine ayriliyor ayin 13′ünde geliyor ve ben hep tek gidiyorum Kontrolle ve bu ay esim ilk kez maasimi alayim kizimi gormeye gidelim dedi bende cok heveslendim ayin 18 ine aldimm taaa randevuyu. 34+3 olucaz o zaman. Sizce cok geç bi tarih mi? Yani ozele tekrar para veremem ama acile gitsem bebegin suyuna ve nst olarak bakarlar mi? (Randevu yok)
-6 hafta gitmemis olacaim resmen-