Merhaba bende 18+4 haftadayım. Pelvis kaşlarını güçlendirmek bu sorun için çok faydalı oluyormuş. Oda tuvaletiniz yokken çişinizi tutar gibi sıkıp 5-10 kadar sayıp bırakmak. Gün içinde aklınıza geldikçe yapın bende aklıma geldikçe yapıyorum çok faydası varmış. Hamileykende doğumda da ve sonrasında da. Özellikle bu kaçırma için iyi oluyormuş. Bende sürekli hapşırıyorum Allahtan hasta olup öksürmedim. İnşallah hasta olmadan atlatırız kış aylarını. Ama hapşırık oluyor. Allahtan henüz öyle bişey olmadı diyebilirim 1 kere çok azıcık gelmişti 🙈