sumeyra07 Merhaba 15. Haftadayız bugün kontrolümüz vardı. Doktor çok stres yapıyorsun sanırım bebeğimiz aşağıda papatya Çayı falan iç dedi. Başına gelen var mı? Stresle nasıl baş ediyorsunuz? Kendimi sürekli sinirli, alıngan, gergin, yalnız hissediyorum 🥺
Gizzgzz sumeyra07 başedemiyorum brnimki de aşağıda ve stres yüzünden ssr hastalığı oldu tek gözümde görme bozukluğu oldu erken doğum riskim var üstüne anneme gidip orda kalayım dedim depreme de yakalandım çocuğumum kilosu geride kaldı.
tubimom sumeyra07 bende öyleyim çok mutsuz ve agresifim kızımla bile oynayamiyorum ama benimki biraz eşimin yuzunden sanırım onunla tartistikca daha çok geriliyorum
sumeyra07 Gizzgzz çok üzüldüm canım, çok geçmiş olsun. ❤️ psikolojik destek alıyor musun? Ben her hamilenin alması gerektiğini düşünüyorum yeni bir hayat, can dünyaya getiriyoruz sonuçta. Kaygı, korku hepsi var şimdi ben de psikolojik destek almayı düşünüyorum
sumeyra07 tubimom malesef benim eşimde çok yoğun çalışıyor, beraber vakit geçiremiyoruz falan bu çok etkiliyor bence. Onların desteği bu dönemde çok önemli ama malesef bazılarımız bu konuda şanssızız
tubimom sumeyra07 benimkinde birazda anlayissizlik var istem gelse bile koltuğa uzanır iki kelime etmez bu ilgisizlik beni geriyor sanırım
sumeyra07 tubimom benimki de geç geldiğinde öyle zaten. Yürüyüşe başladım iki gündür psikoloğa gideceğim birkaç da hobi edinicem kendime ondan ilgi ve medet umarak kendimi de bebeğimi de yıpratmak istemiyorum
tubimom sumeyra07 bende patik biliyorum tekrar örmeye basliyim ama çok oturamiyorum inanın fiyatları uçuk olmasa bende gidicem psikologa