kuzeymomsss Yagmurp_ 35 haftalıkken oğlum kanaldaydı, rahim yumuşamıştı ve 1 cm açılmam vardı. 37 haftalıkken doğum yaptım
Burcu1101 36 . Haftada yaşadım ilk doğum sezeryan olduğu için hemen doğuma aldılar doktor 72 saat içinde de olabilir 2 hafta içindede olabilir normal olsaydı demişti