Başkasının sesi neden seni etkiliyor ki ? Onun kemik yapısıyla seninki bir değil, onun bebeğinin pozisyonuyla seninki aynı değil , onun acı eşiği düşük belki , onun bebegi kilolu belki vs vs bu sekilde liste uzar gider . Sen kendine , vücuduna, bebeğine güven ve pozitif düşün, yapabilirim de . Ben pozitif veya negatif her türlü hikayeyi okuyup hic etkilenmezdim. Çatır çatır dogururum , herkes yapmış ben neden yapamayayim falan derdim hep 😁 annem falan gülerdi bu tavrıma . 2. Normal dogumumu yaptim 1 ay önce . 23 yaşındayım 😁 ustelik ilk dogumumu ozeldeki doktorum yapamazsın , catin basık gibi şeylerle beni sezeryana zorlamasina rağmen dogum başlayınca devlet hastanesine gidip hiç tanımadığım bir doktorla görüşerek yaptim 😃