2 aylıkken kalbi durmustu bizim de . Zayıf kalp atısı demislerdi sonra da durdu kendi düsmez bebek olmasa bile kese kendini beslemek ister sen yorgun düsersin demişlerdi kürtaj oldım. Zaten üzücü bir sürec en azından hemen bitti. Ablamın da ilki öyle oldu kendi düssün diye beklediler günlerce sancı çekti en sonunda parça kalmış deyip kürtaja aldılar. Çok yıpratıcı oluyor bence kendi düsmesini beklemek. Kanaman vs oldukça çok üzülürsün