kozlar bende hipertansiyon var ilk doğumum sezaryen oldu şimdi 28 haftalık hamileyim almanya’ya yeni taşındık buradakiler normal doğumdan yana istersen yaptırırız diyorlar seçimi bana bıraktılar tansiyon olduğu için pek normal istemiyorum aslında ama normalde de toparlanması kolay napıcağımı neye karar vereceğime aşırı kararsız kaldım