Edaemkl Bunun sebebi ne olabilir doktora giymeye bir türlü fırsat bulamadım çok kaşınıyorum uyuz mu oldum acaba
Gizemuzer Edaemkl bir doktora giderseniz iyi olur kızarıklık vs varmı vücudunzda benim arkadaşımın başına gelmişti ama onun döküntüleride vardı karaciğer enzimlerinde problem vardı şimdi korkup panik yapmadın belki bir şey dokunuyordur doktora gidip bir sorun
Bircandeniz Edaemkl karaciğer enzimlerinize de baktırın alt ve astlere benim bu değerlerim yüksek çıktığında tüm doktorlar kaşıntı olursa beklemeden hastaneye gel demişlerdi. Baktır mutlaka
Dmrsld Ayni şeyi yasıyorum tahlilde yaptırdım temiz çıktı ama cok kaşınıyorum kasiyinca kırmızı kırmızı benek benek kan topluyor
Tkckvci Kolestaz olmayabiliyor da ya. Bende karaciğer için tahlil verdim temiz çıktı. Ama kaşıntı hala var. Tuhaf. Hamileliğin kronik sorunlarından biri maalesef. Ozellikle de geceleri.
Cerencandan Bende yarın 31 haftalık oluyorum benimde bacaklarım çok kaşınıyor cildim kurudu , kasidikca da kanıyor leke leke oluyor sinirlerim bozuldu