mommyciks 4+2 yiz henüz . Kasık ağrısı ve lekelenmeler durmuyor malesef bugun iyice koyulastı progestana basladım o da iyice sersem yaptı beni bu ağrılar düşüğe mi işaret acaba 🙁
Busraaytac mommyciks düşük tehlikeside olabilir bebeğin yerleşms kanamasıda olabilir ilk haftalarda kahverengi lekeler normal der doktorlar rengi açık kırmızı olursa hemen doktoruna git panik yapma bol bol yat dinlen ilk üç ay her hamile risk taşır
mom44 mommyciks progestoranı doktorum fitil plarak al yoksa sersemletir demişti cabım doktoruna danış istersen ben gitil plarak alıyorum eczacında drmiştir belki bnm sordfu hap ama gitil olarakda söylüyolar drdi evet dedim dokyorum fitil dedi diyr
Kbrakn mommyciks istirat et cnm bnm 3. Ay dan sonra gitti kan olmadı sürece kahverengi lekelenme normalmiş istirat et dinlen çok gezme dedi doktorum bende progestan iğne ve pruloton diye bi iğne kullandım o lekelenmeyi ve ağrıyı rahatlatıyor
mommyciks Busraaytac mom44 Kbrakn Bu 3. hamileliğim arkadaslar bir düsüğüm var bir de oğlum cok şükür . Ama hiç bu kadar şiddetli ağrı yaşamamıştım afedersiniz sadece wc ihtiyacı için yataktan cıkıyorum neredeyse ama durmuyo lekelenme kese gözükmediği için dr iğne vermedi hapı da vermek istemedi ama lekeler durmayınca al dedi . Birde Banyo yapmak sıcak su etkiler mi acaba ?
nzngk mommyciks sıcak su ile duş alma, ılık olsun. Progestanı rahimden koy sersemleştirmeyecek. Geçmiş olsn sorun olmasn inşallah..