Merhaba arkadaşlar Daha önce hamılelık gecırdım ama bebegım malesef sağlıklı değildi kalbı durdu kürtaj oldum. Geçen evde test yaptım çift çizgi çıktı. İki yıl geçti bebek tedavısı görüyorum çift çizgiyi gördükten sonra kan testi verdim değerim 35,75 çıktı ama adetım geçmedi bu yüzden düşük çıkmıştır yenıdır diye kendımı avuttum ıkı gün sonra testi tekrarladım 42,80 çıktı. Kimyasal gebelik olabilir dediler. Üzülüyorum onca tedavi boş neden böyle oluyor bileniniz var mı? Kimyasal gebelik yaşayan var mı yada değer yukselır mi doktorum ayın onunda yanıma gel dedi bekleyelım dedi ama sağlıklı bir gebelık gibi görünmüyor dedi