Abdest geçmeme gibi bi durumun söz konusu olduğunu düşünmüyorum dövme gibi deri altına yapılıyor çünkü katman farkı var sadece… Ben yaptırdım görümcem güzellik uzmanı o yapmıştı bana gayette memnundum hiçbir sorun olmadı üstünden 4-5 sene geçti artık kalmadı gibi bir şey. Dilan Polat çok güzel yapıyor yaptıracaksan orada yaptıranlarla konuş memnuniyetlerini falan öğren…