KumsAlyaa mihriban_ynk 34+3 de 2.300 dedi doktor az bence 😒 bu forumda genelde herkesin bebeği kilolu önden gidiyor yanda benim gözüme hep önden gidenler çarpıyor o yüzden artık kilo postalarına girmek istemiyorum 😔
Sevvl KumsAlyaa kiz benımkıler 33+4 2 bile yok noye üzülüyorsun her bebegın yapısı kendine özgü mesela benim kızlar çok zayıf ama boyları çok uzun onların da var fızıksel özellikleri öyle düşün ❤️
KumsAlyaa Sevvl ay canım benimde kız hayırla sağlıkla gelsinlerde daha kiloyu dışarıda da alır seninkilerde benimkide inşallah 🌹
KumsAlyaa Tansu15 bana da 34 hafta ile uyumlu demişti canım ama burada kilo postlarına girince biraz psikolojim bozuldu hep zayıf geliyor bana