Odalar 2 kişilik, dogumhanede tek kisilik bir odada doguruyorsun . Dogum anına kadar yanında kadin refakatcin oluyor . Dogum anında onu çıkartıyorlar. Dikisin atıldıktan sonra refakatcini tekrar yanina alıyorlar. Bebegini kucağına o gelene kadar alamıyorsun. Cunku giydirip uzak bir yerde bırakıyorlar. Idrarini yapana kadar dogumhanede kalıyorsun. Tuvaletini yapınca servise üst kata çıkartıyorlar