Pinaryldz06 Merhaba kızlar bebişleriniz 32-33 haftalar da hıçkırıyor muydu bizim kız maşallah son bi kaç haftadır günde 3-4 kez hıçkırıyor çok tatlı onu hissetmek ama kötü bişey değildir inşallah hıçkırmadık🥰
DnzTnr Pinaryldz06 ay maşallah hickirmayi hiç bilmiyordum 3 gündür tekme hissediyorum o bile heyecanlandırıyor beni hickirma nasıl bişey ki 🤭
AyFa1608 Pinaryldz06 31 im. Günde 2 defa falan hissediyorum 2-3 dk sürüyor. Çok tatlı izlemesi göbek pıt pıt atıyor🤭 hayır kötü bişey değil. Aksine iyi bişey. Ciğerlerinin ve bebeğin geliştiğini gösteriyor🤭
defneemom Pinaryldz06 35+4üm çılgınlar gibi hıçkırıyo bazen sinirlerim bozuluyo durmayınca meldmsldmd
Pinaryldz06 AyFa1608 ayy çok sevindim benim de hoşuma gidiyor hatta bugün baya uzun sürdü dedim ben su içsem onun hıçkırığı durur mu eşim gülüyor😁annelik delili🥰🤲
AyFa1608 123esr_ hıçkırığı şu an hissedemezsin. 30 dan sonra hissediliyor. Ayırt etmen de çok kolay merak etme edersin. 🙂 Hıçkırık ritmik oluyor. Kalbinin karnında attığını düşün🥲
AyFa1608 Pinaryldz06 hahaha nefesini tutsaydın geçerdi sjdjdhaj🤣🤣 benşmki bazen sanırım hıçkırığıma sinirlenip sert hareketler yapıyor😂😂
Mamacita1 AyFa1608 Bende hemen hemen bir kaç haftadır hissediyorum hıçkırdığını şu an 25. Haftamdayım ve dediğiniz gibi kalp atması şeklinde pıt pıt diye bir süre oluyor daha sonra duruyor. Yani bu haftalarda olmama rağmen hissedebiliyorum 😌
Pinaryldz06 AyFa1608 hahah nefesimi tutmak hiç aklıma gelmemişti bi dahaki sefere onu da denerim😀😀evet bende öksürünce yada aniden hapşırınca kızıyor vuruyor sertçe😀
AyFa1608 Mamacita1 25 de hissediyorsan helal olsun 😅 ama çok tatlı bişey hıçkırığı. Minnak ağzını yediğim diye seviyorum karnımı hıçkırırken😂