Merveylmz1 Aydan beri gaz sıkışması yaşıyorum sancı gibi oluyor sıcak da tutuyorum kendimi aslında ama yinede oluyor . Bir tavsiyesi olan varmı ?
uraz_ve_annesi- Merveylmz1 bol bol yürüyüş yap hareket ettikçe gaz inecektir ayaklarını özellikle sıcak tut patik falan giy terliksiz gezme gazlı içecekleri ve sütü bir süre içme
ysmnprltn Kimyon suyu için en etkili yöntem. Dün bütün gece gaz sancısından uyuyamamıs biri olarak söylüyorum😂
Merveylmz1 ysmnprltn Teşekkür ederim 🧡 bebeğimin cinsiyetini belli değil fakat erkek hissediyorum. Böyle de olunca diyorum kesin erkek . Erkek bebeklerin gazı çok olurmuş ya 🤦🏻♀️Sizin cinsiyetiniz belli mi ?
ysmnprltn Merveylmz1 bunlar tamamen hurafe inanmayın☺️ 34.haftamdayım ve kızım olcak. Tamamen sizin mide hassasiyetinizle alakalı bir durum bu benim reflüm var mesela o yüzden gaz sancısı gibi sıkıntılar çekiyorum
Merveylmz1 uraz_ve_annesi- Tavsiyeler için teşekkür ederim. Süt ağzıma vurmuyorum gazlı içecek de sodalar içiyorum rahatlatması için . Yemek pek yiyemiyorum galiba sıvı tüketemeğim için de oluyor
ysmnprltn Merveylmz1 soda yerine kimyon suyu tüketin çünkü sodayı içince bazen gaz cıkmıyo o da zorluyo.karnınızı ve ayaklarınızı sıcak tutun evde yürüyün ve kimyon suyu için bunlar çok işe yarayacak
Canimkizim_mv Yediklerinize dikkat edin ve bol bol yürüyün. Bende aynı sorunu yaşadım doktorum yürüyüş tavsiye etti