Kahvecekirdegi Kızlar oğlum bikaç gün önce genital bölgesini kaşıyordu sürekli kaşınıyor diyordu ama ben biraz kesfettiği için yapıyor sanıyordum bugün de sırtını çok kaşıttı akşama doğru başladı kaşıyorum ama sürekli istiyor bide kafasını çok kaşıdı okula da gidiyor acaba bitlendi mi dedim bakıyorum bişey yok ama bugün sırt ve kafası çok kaşındı netten baktım uyuz belirtilerine uyuyor biraz. Çok korktum ya inşallah değildir az önce randevu aldım cildiyeden öyle görünürde döküntü bişey yok cildiye anlar mı döküntü olmadan
Pembesarelle2 Kahvecekirdegi Genital bölge , göbek , parmak aralarını uyuz çok sever , bende uyuz geçirmiştim ilk başta döküntüm yoktu sonrasında oldu , değişik bir hal oluyor yara desem değil sivilcenin patlamış kanlı hali gibi olmuştu. İnşallah uyuz değildir 🙏
Kahvecekirdegi Pembesarelle2 bugün başladı sayılır kaşıntı dediğim gibi bikaç gün önce sadece genital bölgede vardı bugün sırt ve kafa yoğun kaşınınca Uyuz hastalığı geldi hemen aklıma göbeğini de kaşıyor ama sırt daha yoğun parmak arasını pek söylemedi. Peki doktor anlar mı şuan olup olmadığını. Çünkü görünürde bişey yok ama hemen randevu aldım ki erken teşhisle belki çabuk atlatırız varsa da. Test falan mı yapıyorlar nasıl anlaşılıyor peki
Pembesarelle2 Kahvecekirdegi Salgın varsa direk uyuz diyecek zaten canım eğer uyuzsa bir kaç güne belli olur test vs yapmıyorlar ışıkla kaşınan yerlere bakıyorlar
Kahvecekirdegi Pembesarelle2 anladım canım çok sağol cevapladıgın için. Umarım değildir zaten hamilelik ev olayları falan zor durumdan geçiyorum bide uyuz tedavisiyle uğraşmak istemem 😔
Kahvecekirdegi Pembesarelle2 götürdüm doktora uyuz değil dedi zaten kabarcık falan yok dedi. Yediği bişey dokundu heralde alerji yaptı alerji surubu verdi. Ama yine kabarcık falan olırsa elinde falan getir dedi