gulsumd1 17 haftalıkken beri kasılmalarım oluyor bebek toplanıyor sertleşiyor sağa sola kasık üstüne toplanıyor acıtıyor canımı toplanirken doktorum progestan hap ve mangezum verdi 2 defa kasılma yüzünden yatış yapti doktorum ama rahim ağzı uzunluğum her kontrol ölçer Altan ultrason la şükür iyi şuan 32+5 haftaliz hala kasılmalarım var artık doktorum ultrason görüyor 5 dk içinde 3 defa kasıldı hastanede yattım ama bu son haftalarda kasılmalarım beni zorluyo erken doğum riski oluşturdu sizin suanki haftalaruniz günde 10 defa olması normal kabul ediliyor Doktorunuza söyleyin haberi olsun ilaçlarla önlem alsın