Perinatoji doktorum 13,16,18 de hep erkek dedi hatta karnımdan sıvı aldılar 4 tane doktor vardı erkek dediler oğlun iyi sıkıntı yok demişler di 20 haftalık olduk başka doktora gittim özeldeki doktor bana kız olduğunu söyledi ben şaşırdım üç hafta sonra tekrar gel dedi ama ona gitmicem şimdi başka doktor bakıyorum ayrıntılı ultrason için bakalım o ne dicek hiç bir şey almadım belli olsa da küçük küçük cicili bir seyler alsak