Aliyeva9094 dunden beri aynisini yasiyorum. Bugun kontrole gittim. Idrar yaparken yanma oluyo mu dedi. Kanaman var mi dedi. Kendini yordun mu dedi. Ishal ya da kabizlik var mi dedi hepsine cevabim hayirdi. Bebek gayet saglikli cok sukur. Karnimin ustune asagsina yanlarina bastirdi hafiften agri var mi dedi yok dedim. Idrar testi ve idrar kulturu istedi. Isterseniz siz de bi verin ve doktorun sordgu sorulari bi cevaplayin ☺️