jcwh03 ben biraz araştırdım dün ileri derecedeyse eğer fıtık sıkıntı olabiliyormuş beyin ve sinir cerrahisine görünüyormuşsun doğuma az kala onun onayıyla normalse normal sezeryansa sezeryan olabiliyormuşsun, eğer normal bir fıtık ise sıkıntı olmuyormuş fıtık zaten sıkışmadan dolayı olan bir durummuş, fıtığın varsa eğer zaten şu an belinde sıkışık bir durumdaymış, valla bende şaştım kaldım böyle biri ayrı biri ayrı söyleyince de tedirgin oluyorum