NamelessWarrior Kızlar b12 vitaminim bi hayli düşük demir sınırda. Bu aralar kalbim acayip tekliyor yani bi atım normal diğeri bi sn falan sonra güm diye çarpıyor. Acaba bu vitamin eksikliği sebep olur mu buna var mı yaşayanınız birbirimize çare olalım. Doktora da soramadım daha 1 hafta var randevuma🤦🏼♀️
kardeleng NamelessWarrior bende de B12 eksikliği var ama böyle bir şey yaşamadım.Ama hamilelikle tansiyonda oynamalar olabilir belkş onunla alakalıdır.Yine de bir doktora danışmak lazım
GokceGenc NamelessWarrior bnmde cok dusuktu cnm demirim ztn hiç yukselmio :( kullndgım ilçlar demirde işe yaramıo sanki b12 yukseldi ama dediğin gbi sikytlrim olmadı hiç..
NamelessWarrior Esmaakdag ferro sanol diye bi ilaç kullanıyorum kuzum onun haricinde bişey yazmadı doktorum😓
NamelessWarrior kardeleng tansiyonum genelde aynı kuzum 10/8 falan ama bu kalpteki tekleme korkutmaya başladı
NamelessWarrior GokceGenc o kadar da balık yumurta süt yoğurt yiyoruz ne işe yarıyo bunlar anlamadım 🤦🏼♀️😅
Esmaakdag NamelessWarrior Allah alla ben bu ilacı dogum sonrasına verdı doktorum halsizlik yapar b12 gece dız agrılarınuz olur uyutmaz
NamelessWarrior Esmaakdag ilaç Demir b 12 bide folik asit içeriyomuş kuzum ama yine de düşük çıkıyo benim 🙄
kardeleng NamelessWarrior bu aralar kafanıza takılan bir şeyler oldu mu canım belki farkına varmadan bir şeye üzülmüşsündür.İnşallah ciddi bir şey yoktur canım kalbini karartma hiç.
Meryemkrms Canım bende aynı durumdayım.Bütün depolarım neredeyse sıfıra inmiş.Şu an doktorum iğne ve ilaçlarla toparlamaya çalışıyor.Düz yolda nefes nefese kalıyordum.10 gündür kullanıyorum ilaçlarımı.Birazcıkta olsa farketti çok şükür
NamelessWarrior Meryemkrms aynen kuzum bende hemen yoruluyorum nefes nefese kalıyorum kalbim çarpıyo güm güm, bakalım bende de işe yarıcak mı bu gyno ferro sanol. Sen ne kullanıyorsun.
Esmaakdag NamelessWarrior bebişlere gdıyo hepte o yuzden canım ama o kadrsq doktorun ıgne vermesı lazımdı
Meryemkrms NamelessWarrior b12 ve d vitamini iğnesi sabah tok karnına folat gece yatmadan önce 2 tane gynoferrosanol 🙈🙈😁😁
Nudi Kan sayımında düşükse nefes darlıgı olabilir demişti benimde düşükdü iğneyle yükselttik İki ay sonra tekrar baktık yine düştü iğne ve hap verdi bu sefer
Tugceblcn Benimde aynı şekilde b12im çok düşüktü nefes nefese kalıp hiç bi iş yapamıyodm doktrmn verdiği gyno ferro yu kullandığımdan beri şikayetlerim azaldı .