Elifff7272 5 haftalık gebeyim sol kasık bölgem de taş var gibi hissediyorum ve çok çok az sarı lekem geldi
rumeyshaan Elifff7272 leke takibini yap bende 2-3 kere silik acik kahverengi leke gelmisti 3.de gittim bir sey yok dedi leke tekrarliyor mu rengi koyulasti mi onu takip et
Ebrarkubra Elifff7272 doktorunuz ile acil şekilde görüşün derim benzer sıkıntı var.. idrarda kan tespit edip nefrolojiye yonlendirdiler çok şükür önemsiz ufak birsey çıktı ama bakilmasinda fayda var
rumeyshaan Elifff7272 15.haftadayim o ben de bile oluyor benim gozumde kirmizi leke ve siddetli agri olmadigi surece bir sey olmaz cok sukur tabi yine siz bilirsiniz iciniz nasil rahat edecekse oyle yapin sakin stres yapmayin
rumeyshaan Elifff7272 bol bol dinlenin siddetli ve uzun sureli kramplar olursa mutlaka gidin buyuk ihtimalle bebeginiz sol yumurtaliginizda dolenmistir benim de hep sag tarafim agrir ve sagdaymis kerata :)