Rabia04_09 _yfs_ Rabbim hepimize güzel doğumlar nasip etsin hayırlısıyla bebişleri kucağımıza alalımda bu günler çabuk unutulur ❣️
Pinar-22 Rabia04_09 ay gerçekten bende öyle çok çabuk yorulur oldum ben bu değilim diyorum kendime valla
Sulezeynep Pinar-22 kesinlikle ya iki üç iş yapınca tamam daha bel ağrısından duramıyorum ama bence diyorum bu belden iğneyle sezeryan olduktan sonra bu hamileliktw bel ağrısı erken yaşıyorum önceki hamileliklerimde bel ağrısı sadece son ayda yaşamıştım.
Sulezeynep Rabia04_09 26+5deyim bel ağrısı yatakta dönmekte zorlanma boğazda yanma hissi kasılmalar sağ salim sonuna varmak nasip olsun amin zor zamanlarda girmiş bulunmaktayız
Rabia04_09 Sulezeynep aynen ilk üç aydan tam kurtuldum hamileliğin güzel evresine geçtim derken ağrılar başlıyor bu sefer
Pinar-22 Sulezeynep aslında olabilir bende belden iğne spinal oldum sanırım ondan belim çok agriyor bazı zamanlar
Sulezeynep Bence bu bel ağrısı belden uyuşturulan sezeryandn sonra kaldı sizler nasılsınız bu konuda acaba sizcede öyle mi yoksa hamilelik sayısıyla alakalı mi üçüncü hamileliğim bu arada
Sulezeynep Rabia04_09 hamileliğin zor ve güzel anlari geri gelmeyecek.zaman tadını çıkaralım geçecek bugünler
Elvanmirza Bende 26+5 deyim sırt ağrısı bel ağrısı sağdan sola donemiyorum resmen .ama ayaktan hiç birseyim yok 😆mide yanmasıda aşırı derecede oluştu bı bardak su içsem bile yaniyor