Rabia04_09 Biz kızımla 27+3 haftalığız ve iki üç gündür inanılmaz zorlanmaya başladım. Nefes darlığı kasık, bel, sırt ağrısı, aşırı uyku hali, halsizlik bunların hepsi mevcut. Sizde durumlar nasıl? Şimdiden böyleysem bu 2 ay nasıl geçecek 🙄
nidosh Rabia04_09 iki ay da değil 3 ay🙈🙈 benim yatarken sırt ağrılarım oluyor. Nefes de çok hafiften sıklaştı bu hafta ben de 27deyim
Esmanrr Rabia04_09 00:00 dan sonra 27 ye giricem bende felaket derecede sırt ağrısı ve kalça kemiği ağrısı var bende ya sağ ve sol tarafta yanlarım çok acayip derecede ağrıyor İnternetten baktım normal görünüyor ama bilemedim sizlerde var mı
Gizzgzz Rabia04_09 2 gün var 27. Haftaya bende de çok ağrı oluyor bel ağrısı kasık ağrısı baya arttı ayakta durmuyorum bile
Pinar-22 Rabia04_09 28 haftalık bebeğim tam o kadar çok hareketli ki canımı yakmaya ve uykudan kaldirmaya başladi sırt ağrım ve bacak ağrılarım var bazende vajina da ağrı oluyor neden bilmem
Rabia04_09 Esmanrr Olmaz mı oda var. Bi tarafıma fazla yattığım zaman acıdan öbür tarafa dönemediğim bile oluyor 🙄
Dilos1717 Esmanrr kalça kemiği ağrıları vende de var gece uyuyunca sürekli dönüyorum o yüzden sağım ağrıyor soluma dönüyorum falan
muser24 Ben 28+2 deyim, sizden biraz daha büyüğüz, aşırı yorgunluk ve sürekli uyku hali var, son haftalar nasıl olacak düşünmek bile istemiyorum 🙀
Rabia04_09 Arzu3434 Bende çok şükür sızlama yok ama bazen tekmeleri aşağı doğru attığında ortama çıkacakmış hissi oluşuyor o zaman baya rahatsız ediyor beni
Mucizem33 Rabia04_09 bizde 27+4 oğlumla artık eğilmekte zorlanıyorum surekli uyku modundayim baska da sknti yok simdilik
Hilal2901 27 haftalıgız. Bel ağrısı uyku hepsi var😂 belime havlu koyup sıcak tuttugumda ağrım geçiyor deneyin isterseniz. Gün içinde de bir kez daha uyuyorum 1 saat yetiyor. Her gün de en az yarım saat yürüyorum az kaldı sabredin dısarı cıktıklarında daha cok ugrasıcaz😂😂
Burnumageliyoduslkmsn 26+5 ne zaman geçiyor ne ağrılar mide yanması en kötüsü bide 1 cm açılmam var Darıcada güzel bir doktor bulamadım Sürünüyorum
SaHil_Hayat Rabia04_09 Bende çok ağırlaştım yatakdan dönerken zorlanıyorum kalkarken zorlanıyorum valla çok erken ağırlaştık doktorum şaşıyor ama kızımla aramız iyi oynaşıyoruz şuan 😂😂😂😂
Burnumageliyoduslkmsn SaHil_Hayat araba kullanamıyorum şuan özele gitmek istemiyorum devlet daha tecrübeli geliyor eşimde 4te eve geliyor farabinin akşam polikliniği var saat 6 7 8 akşam saatlerinde bile randevu bulabiliyorum o yüzden tercih ettim bide Farabi çok yakın şuan bir cm acilmam var erken doğum riskim var en yakınıma gidiyorum o sebeble Fatih’te doğum yok o yüzden ya tuzla ya Farabi 10 bin ozele baymak mantıksız buluyorum onun yerine ihtiyaç sahipleri veya birikim daha iyi geliyor kontroller iyi geçiyor çok çok kötüde değil ama çok merak ediyorum özellerde çok net soylemiyor bı kaç defa gittim o yüzden iki arada bir deredeyim