Daha dün boyattım canım ama dip yapmadım. Ombre yaptrdim dibe degmedigi için doktor sorun olmaz dedi. Zaten oda önemli değilmiş yani önemli olan o boya kokusunu solumamak. Ben maske taktım çokta güzel oldu iyi ki yapmışım valla moral oldu 😂 yaptr korkma